Monday, April 11, 2011

მე და ედვარდი ანუ ვინ არის ბელა...

  ბელა ვინ არის, ვფიქრობ, ყველამ იცის... აი, მე ვინ ვარ ეგაა საკითხავი :) ახლა ალბათ გაინტერესებთ რა ბელა, ვინ ედვარდი და საერთოდ აქ მე რა შუაში ვარ... სწორი კითხვაა :) საქმე იმაშია რომ როგორც ვიცით "ბინდი" ს ბუმი რამდენიმე წელია არის, მე კი "ბაიბურშიც" არ ვიყავი. "tWilight" ის თრილერის ყურების შემდეგ არანაირი ინტერესი გამჩენია და შესაბამისად განკუთვნილი ორი საათიც არ გამიმეტებია მისთვის. თუმცა უეცრად "ბინდი" ს პირველი ნაწილი წიგნი ჩამივარდა და საოცარმა ყრდამ იმდენად მომხიბლა გადავშალე და აი, მაშინ მოხდა საოცრება... შესავლის კითხვისას იმდენად ვიგრძენი "რაღაც", რომ მომინდა ბოლომდე ჩამეკითხა ეს "ლამაზყრდიანი" წიგნი. რამდენიმე ფურცლის წაკითხვისას მივხვდი რომ არანაირად არ შეესაბამებოდა იმ წარმოდგენებს რაც მე მქონდა, პირიქით ძალიან ცხოვრებისეულიც კი მომეჩვენა. იმდენად შემიყოლა წიგნის კითხვამ სადაც დრო და შესაძლებლობა მქონდა ყველგან ვკითხულობდი: კლასიდან ფიზრის დარბაზამდე, სახლიდან ინგლისურის მასწავლებლამდე, ავტობუსში და გაკვეთილზეც კი...  რათქმაუნდა ყველა გაკვირვებული მიყურებდა ცალ ხელში წიგნითურთ :) და ყველას კითხვების მოგერიება მიწევდა:
     _რას კითხულოობ?
კითხვის დამსმელს ავხედავდი, წიგნის ყრდას ვაჩვენებდი და რაიმის თქმის ნაცვლად მხოლოდ ღიმილს ვიმეტებდი... ყველასგან ერთი რეაქცია იყო: "უუუფ...  სისულელე იქნება" პასუხს არავის ვაძლევდი, რადგან ვიცოდი მეც, რომარ წამეკითხა, იგივე რეაქცია მექნებოდა ამიტომაც კითხვას სახეგაბადრული ვაგრძელებდი.
     წიგნის დასრულების შემდეგ ფილმსაც ვუყურე და იმდენად "გამოვბინდდი" სიზმარშიც კი არ მომასვენა "twilight" ის სახეგაფითრებულმა მონაწილეებმა :) :)
    ვნახე როგორ მეძახდა და მიმტკიცებდა ედვარდი რომ ბელა ვიყავი, მე კი როგორც ქართველს ახასიათებს დავიბენი და ბრაზმორეული ვკითხე: " ვინ არის ბელა?" შენ– მიპასუხა და საკუთარ თავზე გავბრაზდიი მანდამაინც მაშინ რომ მომინდა გაღვიძება...

No comments:

Post a Comment